diumenge, 6 de desembre del 2009


Bon dia, aquest mati he sortit amb el Miquel del bacalla, com sempre amb ell les sortides son molt fortes, més d’una vegada m’ha deixat darrer. M’ha portat per la trialera com ella diu prohibida. Vol dir q esta prohibit passar amb la BTT. Quina trialera m’ha fet baixar el sallent per baixar-la com si fos una bici de descens. Més tard a les planes s’ha tingut que anar corrents perquè la seva filla s’ha fet mal fent hípica de moment no tinc noticies. Jo he seguit pel meu compte i he anat per diversos camins que m’ha ensenyat aquest dies. M’he atrevit a pujar per darrera de l’antena, prova superada, sempre tenia algun problema en la part final, regiscar la roda o que no podia més. Avui ha fet molt bon dia per fer una mica d’esport.
Altra gran noticia es que han publicat els temps i posició de la marxa popular i vaig quedar el 119 Dorsal 453 2na sortida temps 2:03:5.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada